Płatność i wysyłka

Forma wysyłki

Wszystkie wysyłki realizowane przez 5palców nadawane są firmą kurierską DPD

Przydatne informacje:

- Kurierzy dostarczają paczki w dni robocze, zazwyczaj w godzinach 8:00 - 18:00

- sklep 5palców prosi o podanie poprawnego adresu e-mail Klienta oraz numeru komórkowego – jeśli ww. znajdą się w formularzu, Klient otrzyma od firmy DPD mail z tracking (linkiem pozwalającym śledzić przesyłkę) oraz powiadomienie SMS o nadaniu przesyłki;

- W zdecydowanej większości przypadków kurier przed dostawą - dzwoni do adresata potwierdzając termin doręczenia

- DPD w Polsce: www.dpd.com.pl

- Biuro Obsługi Klienta DPD: tel. (22) 577 55 55 (od poniedziałku do soboty w godz. 6:00 - 18:00)

Uwaga, w przypadku zakupu kilku produktów w ramach jednej transakcji, zamówione towary mogą być przesłane do klienta w więcej niż jednej przesyłce! W sytuacji, gdy to klient pokrywa koszty dostawy, jest on obciążany wyłącznie kosztami za jedną przesyłkę.

 

Koszty dostawy

» Dla zamówień opłaconych on-line (z góry; przelewem, kartą kredytową itp.): 15,00 zł

» Dla zamówień pobraniowych (płatnych przy odbiorze; kurierowi): 20,00 zł

» Jeśli wartość koszyka wynosi ponad 500pln (bez kosztów dostawy), pod warunkiem, że w koszyku znajdują się produkty nie objęte promocjami i zniżkami, a Klient wybrał jako formę płatności przedpłatę - koszt dostawy pokrywa sklep.

» Podane powyżej opłaty za zamówienia detaliczne są stałe, niezależne od ilości zamówionych produktów.

» Uwaga, w przypadku zakupu kilku produktów w ramach jednej transakcji, zamówione towary mogą być przesłane do klienta w więcej niż jednej przesyłce! W sytuacji, gdy to klient pokrywa koszty dostawy, jest on obciążany wyłącznie kosztami za jedną przesyłkę.

 

Czas realizacji

» Zamówienia zarejestrowane w systemie do godziny 11.30 - zazwyczaj wysyłane są jeszcze w tym samym dniu z dostawą na dzień następny. Dotyczy dni roboczych.

» W przypadku zamówienia większej ilości produktów czas realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć (do około 3, 4 dni roboczych) ze względu na konieczność skompletowania towaru do wysyłki z różnych magazynów.

» Uwaga, w przypadku zakupu kilku produktów w ramach jednej transakcji, zamówione towary mogą być przesłane do klienta w więcej niż jednej przesyłce! W sytuacji, gdy to klient pokrywa koszty dostawy, jest on obciążany wyłącznie kosztami za jedną przesyłkę.

Przydatne informacje

» "Zarejestrowanie zamówienia" przy zamówieniach opłacanych on-line (przedpłata) oznacza moment, w którym wpłata za produkty została zaksięgowana na koncie bankowym. W zależności od wybranej formy płatności - może to potrwać od kilkunastu minut / kilku godzin (karta kredytowa / przelew elektroniczny), nawet do kilku dni (przelew zwykły, pocztowy itp.)

» W przypadku nieobecności klienta pod podanym adresem dostawy, kurier pozostawia awizo z informacją o ponownym terminie próby doręczenia lub ze wskazaniem czasu i miejsca gdzie należy odebrać przesyłkę osobiście.